HW Energetic HRK-250 mata wygłuszająca aluminiowa Roadkill

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Hollywood Energetic
  • Waga: 10 kg
  • Dostępność: Zapytaj o dostępność  (1 rolka)
    Czas realizacji: Wysyłka w 48h
  • rolka
  • 449,00 zł
Mata wygłuszająca aluminiowa
-- cena za 1 rolkę 50cm x 500cm (2,5m2)!! --


Mata do wytłumienia rezonansu blach samochodu
(bagażnika, podłogi, dachu, drzwi, maski silnika, nadkoli, itp.)

  • szerokość: 50 cm
  • grubość masy tłumiącej: 2,0 mm
  • grubość folii aluminiowej: 0,15 mm
  • grubość całkowita: 2,15 mm
  • wygląd: samoklejąca jasno szara mata z aluminiową folią

Współczynnik stratności akustycznej:
0.07 @  -20°C
0.11 @  -10°C
0.26 @     0°C
0.30 @ +10°C
0.44 @ +20°C
0.32 @ +30°C
0.24 @ +40°C
0.16 @ +50°C
0.10 @ +60°C

Zakres temperatur (skuteczność):
-15°C do +60°C

Zakres temperatur (odporność):
-60°C do +185°C

  • jedna z najwyższych przyczepności do podłoża spośród wielu mat spotykanych na rynku
  • samowulkanizacja – znakomicie klei się bez podgrzewania, a po czasie jeszcze bardziej zwiększa przyczepność na słabiej dociśniętych obszarach (nie wysycha)
  • duża skuteczność i stabilność tłumienia rezonansów w niskich oraz wysokich temperaturach,  (nie twardnieje, jest mocno elastyczna i o wysokiej ciągliwości, lecz nigdy też "nie spływa"  i nie wiotczeje w wyższych temperaturach)
  • w porównaniu z niektórymi markowymi matami, posiada zwiększoną grubość masy tłumiącej,  co znacznie zwiększa właściwości tłumiące oraz skuteczność jednej naklejonej warstwy  (dla porównania, grubość maty Dynamat/Stinger to ok. 1,6-1,7mm razem z folią alu)
  • w porównaniu z niektórymi markowymi matami, posiada większą grubość wzmacniającej folii aluminiowej, dzięki czemu można już jedną naklejoną warstwą skutecznie zaklejać i uszczelniać większe otwory technologiczne blach drzwiowych, uzyskując sztywniejszą i stabilniejszą powierzchnię ścianek, stworzonej w ten sposób komory głośnikowej (dla porównania, grubość folii aluminiowej mat  Dynamat/Stinger to 0,1mm)
  • dwie dostępne szerokości mat nawiniętych na rolkach, to wygodniejszy, łatwiejszy i szybszy montaż bez docinania - np. węższe paski maty łatwiej jest wklejać do wnętrza komory drzwiowej, a szerszą matą wygodniej jest wytłumiać zewnętrzny płat blachy i "zamykać"  otwory technologiczne
  • mata dozowana z rolki, to również efektywniejsze wykorzystanie materiału z powodu  mniejszej ilości odpadów w stosunku do pojedynczych arkuszy, docinanych na mniejszą szerokość
  • dobra wzajemna relacja jakości, trwałości, wydajności, skuteczności i ceny

HW Energetic RoadKill to wysoce zaawansowana technologia tłumienia oraz pochłaniania drgań, wibracji i rezonansów wraz z bardzo wysoką odpornością temperaturową. Zastosowanie unikalnej mieszanki klejąco-tłumiącej wykonanej na bazie elastomerów, kauczuku, butylu i aluminium, zapewnia niską częstotliwość rezonansową oraz niedorównanie dokładne i z czasem zwiększające się przyleganie do podłoża o skomplikowanym kształcie (samowulkanizacja masy tłumiącej). Tak idealne przyleganie, dostosowywanie kształtu i niezmienna elastyczność, zapewnia maksymalnie duży kontakt z wytłumianą powierzchnią, co gwarantuje najwyższą skuteczność tłumienia rezonansów nawet przy ekstremalnie wysokich i niskich temperaturach. Wzmacniająca warstwa aluminiowej folii o grubości 0,15mm, zapewnia dodatkową izolację termiczną, znacznie zwiększa wytrzymałość mechaniczną oraz dodatkowo poprawia właściwości tłumiące.

Maty HW Energetic RoadKill  są bezpieczne dla zdrowia, nie zawierają związków smołowatych, bitumicznych i asfaltowych. Są całkowicie obojętne dla środowiska i podłoża (np. blach i plastików samochodowych) oraz posiadają właściwości antykorozyjne. Maty HW Energetic RoadKill są również odporne na działanie  wody, nie wydzielają zapachu oraz zachowują niezmienną elastyczność i właściwości klejąco-tłumiące w ekstremalnie wysokich, jak i skrajnie niskich temperaturach (masa tłumiąca nie twardnieje, ani nie mięknie w szerokim zakresie temperatur).

W przypadku samochodu, produkt zalecany jest do uszczelniania drzwiowych komór głośnikowych i wytłumiania rezonansów balach drzwi, dachu, podłogi, bagażnika, maski silnika oraz innych metalowych i plastikowych części karoserii. Podgrzewanie mat w trakcie ich montażu nie jest konieczne.

Inne zastosowanie: wytłumianie i wyciszanie rezonansu obudów komputerowych oraz sprzętu audio-video z wbudowanym mechanicznym napędem (twardy dysk, napęd CD/DVD, wentylatory, itp.)